کارن سی ان سی | Karen CNC

سی ان سی رومیزی | سی ان سی کوچک | cnc خانگی

سی ان سی رومیزی : دستگاه سی ان سی با اندازه کوچک و یا به اصطلاح سی ان سی رومیزی نیاز به بازتعریف دستگاه سی ان سی ندارد. همه چیز همان سی ان سی بزرگ است اما در قالبی کوچک. شاید کسانی باشند که برای بازار گرم کردن یا فروش بیشتر، دست به تبلیغات آنچنانی در مورد این ماشین آلات بزنند ولی واقعیت چیز دیگری است. با ما همراه باشید تا به بررسی این دستگاه کوچک و نازنین بپردازیم!

 

شناخت دستگاه سی ان سی رومیزی :

 

  1. درواقع از این دستگاه ها برای امور دقیق تر در ابعاد کوچک استفاده می شود
  2. میز و سیستم حرکتی مخصوص خود را دارد ولی با ابعاد کوچک تر
  3. کنترلر و نرم افزار جهت طراحی دارد
  4. اسپیندل با حداکثر سرعت دوران تعریف شده و سیستم خنک کننده دارد
  5. حداکثر ضخامت برش دارد که برای آنها تعریف شده است
  6. دقت حرکت و دقت تکرار مجدد دارد

این دستگاه را می توان به عنوان یک گزینه مناسب برای کسب درآمد معرفی کرد. پیشنهاد ما استفاده از دستگاه رومیزی بعنوان یک گزینه ارزان قیمت برای کارگاه های خانگی است. توانایی بالای دستگاه های سی ان سی این امکان را به وجود آورده که از آنها برای برش دادن و حکاکی مواد مختلف استفاده کرد.

 

دقت بالای سی ان سی رومیزی در تراشکاری حساس :

 

باید اعتراف کنیم که ماشین آلات سی ان سی بهترین انتخاب ممکن برای صنایع حساس هستند و شاید کاربرد آنها در حوزه‌های دیگر به این شدت ضرورت نداشته باشد. به هر حال صنایع حساس مانند صنایع هوافضا و صنایع پزشکی نیاز به تجهیزات و ابزارآلاتی دارند که هر دستگاهی توانایی برش آن ها را ندارد. نرم افزار دستگاه سی ان سی قابلیت حرکت دستگاه در ابعاد میلیمتری را فراهم می کند و احتمال بروز خطا در این حرکت به حداقل می رسد. حالا شما یک دستگاه دقیق و با کیفیت در اختیار دارید. به نظر شما گزینه مناسبی برای تراشکاری قطعات ریز و حساس نیست؟!

 

 

هزینه نگهداری پایین سی ان سی کوچک :

 

محدوده عملکرد تعیین شده برای دستگاه های سی ان سی رومیزی به همان اندازه ای است که ظرفیت دستگاه به ما اجازه می دهد و طبیعتا شرایطی پیش نمی آید که ما فشار بیش از حدی به دستگاه وارد کنیم. مسلماً هیچ کدام از ما انتظار نداریم که یک قطعه فلز ۵۰۰ کیلویی با استفاده از یک دستگاه سی انسی رومیزی برش داده شود! پس طبیعی است که هزینه نگهداری این دستگاه ها بسیار پایین باشد و بیشتر شامل سرویس و روغنکاری بخش‌های مختلف آن می شود.

 

موارد کاربرد دستگاه سی ان سی رومیزی :

 

بیشترین کاربرد این دستگاه ها در صنعت جواهر و الماس است و برای صنعت سنگ و پلاستیک هم کاربرد دارد. موارد کاربرد آن برای صنعت چوب به شرح زیر می باشد : 

 

  1. ساخت مدل ها و ماکت های سه بعدی مخصوص معماری
  2. ساخت و حکاکی تابلوها و مصنوعات چوبی بیشتر به صورت سه بعدی
  3. استفاده در صنعت دکوراسیون و صنایع معماری
  4. امکان حکاکی ۲ بعدی و ۳ بعدی و برجسته سازی روی ام دی اف و چوب
  5. ساخت تابلو
  6. منبت کاری
  7. قابلیت برش

قیمت دستگاه سی ان سی رومیزی :

دستگاه سی ان سی رومیزی یا همان دستگاه cnc خانگی در بازار قیمت های مختلفی دارد و هر کدام از این نوع ماشین آلات دارای کیفیت و دقت خاصی هستند. سازندگان این دستگاه سی انسی رومیزی هر کدام از قطعات مختلف و درجه بندی در این دستگاه ها استفاده می کنند. بنابراین قیمت این نوع ماشین آلات به قطعات به کار رفته در داخل دستگاه و نوع موتور و سیستم حرکتی بستگی دارد. با یک تماس ساده با کارن سی ان سی میتوانید از قیمت های مختلف این دستگاه آگاه شوید!

دستگاه cnc رومیزی یا همان دستگاه سی انسی کوچک با متریال های گوناگون و روش های مختلفی ساخته می شود. قیمت دستگاه سی ان سی رومیزی با توجه به ابعاد و موتور های به کار رفته در داخل دستگاه متغیر است. طراحی و ساخت این نوع دستگاه در کارن سی ان سی امکان پذیر می باشد و برای خرید یک دستگاه مرتبط با کار خود بهتر است با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین دستگاه سی انسی به نسبت کار شما پیشنهاد داده شود. این دستگاه سی ان سی تماما ساخت کارن سی ان سی می باشد.

برای دیدن محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
کارن سی ان سی

4 دیدگاه دربارهٔ «سی ان سی رومیزی | سی ان سی کوچک | cnc خانگی»

  1. سلام. خسته نباشید، من میخواستم یه دستگاه cnc تراش رومیزی کوچک خانگی برای ساخت فلزات سخت مثل فولاد و بخرم .و دستگاه اتوماتیک باشه اینکه من تازه کارم و آشنایی ندارم ..میشه منو راهنمایی بفرمایید و چند مدل و برند رو بهم توضیح بدید و قیمت هاشم زیاد گرون نباشه ..ممنون میشم بابت کمکتون..

  2. سلام ؛ من یک دستگاه سی ان سی برای PCB میخواستم بخرم . برای نمونه سازی لازم دارم در حدود 50 عدد فیبر به ابعاد 250mmx350mm در یک روز
    دستگاه امکان برش لیزری هم داشته باشد خیلی عالی خواهد شد.
    از راهنمایی تان متشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *