کارن سی ان سی | Karen CNC

سی ان سی سنگ | دستگاه CNC سنگ

دستگاه cnc سنگ

دستگاه cnc سنگ : سنگ ماده ای میباشد که در صنایع گوناگون کاربردهای زیادی دارد. از صنایع ساختمانی گرفته تا تبلیغات از سنگ استفاده های مختلفی می شود. دستگاه های سی ان سی که جهت تراش روی سنگ طراحی و تولید شده که با بهره گیری از دقت کامپیوتری محصول هایی با کیفیت بالا با استفاده از این ماشین آلات میتوان تولید نمود.

 

دستگاه تراش مجسمه سازی :

 

این دستگاه ها در دومدل هد متحرک و میز متحرک ساخته میشوند که هر دو این مدل برای کار مجسمه سازی مناسب میباشد.

دستگاه cnc سنگ جهت کاربرد در سنگ ها و نمای ساختمان، توليد قطعات مدور مثل ستون و نرده سنگی، سنگ های مصنوعی در دکوراسيون داخلی و نمايشگاهی، حجاری ،پيکر تراشی و موارد تزييناتی و نوشتاری بر روی انواع سنگ قبر را دارا می باشند.

 

دستگاه cnc سنگ

دستگاه های تراش سی ان سی از متداول ترین دستگاه cnc سنگ می باشند که در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها در دو مدل “هد متحرک سه محور” و “پایه کار متحرک” طراحی و تولید می شود که برای تولید محصولات صنایع ساختمانی، مجسمه سازی و کارهای تبلیغاتی مناسب می باشد.

حکاکی روی سنگ (دستگاه cnc سنگ) به معنی کنده کاری روی سطوح مختلف سنگی، با استفاده از ابزارهای مکانیکی برای ایجاد نقش های مورد نظر می باشد. در سال های دور حکاکی روی سنگ صرفا هنر دست استادکاران با تجربه بود و ایجاد جلوه های خاص روی سنگ بسیار زمان بر و گران قیمت بود. امروزه با پدید آمدن دستگاه cnc سنگ امکان تولید نقش های بسیار پیچیده با دقتی بی نظیر و زمانی به مراتب کوتاه تر با هزینه ای پایین تر امکان پذیر گشته است.

 امکان انجام سی ان سی و برش رو انواع برش های الگودار (برش فضای سینک، گاز، پریزهای توکار کابینت آشپزخانه) نیز به همین طریق وجود دارد. اجرای ابزار کلاسیک و مدرن صفحات کابینت، جزیره و صفحات سنگی میزهای ناهار خوری، میز کار، عسلی و جلو مبلی از دیگر مصارف این دستگاه می باشد.

مصارف دستگاه cnc سنگ :

  • تولید تندیس های سنگی
  • قابلیت حکاکی برجسته بر روی انواع سنگ
  • قابلیت حاکاکی متن و تصویر با عمق های متفاوت و دلخواه
  • برش سنگ های ساختمانی و تزئینی

کاربردهای دیگر این دستگاه چه چیزهایی است؟

  1. ساخت ستون های بسیار زیبا در اماکن مختلف از جمله منزل، ویلاها، مراکز تجاری و اداری
  2. ساخت سرستون و حکاکی روی سرستون های اماکن مختلف
  3. ساخت و حکاکی و پیکرتراشی یا مجسمه سازی در ابعاد مختلف
  4. ساخت نیمکت و صندلی و المان های مختلف شهری در میادین و پارک ها و خیابان ها به شکل های مختلف
  5. ساخت انواع راه پله
  6. ساخت انواع گلدان در ابعاد و فرم های متنوع
  7. ساخت انواع شومینه سنگی

صنایع ماشین سازی کارن سی ان سی طراح و سازنده انواع ماشین آلات CNC می باشد که برعکس شرکت های وارد کننده محدودیتی در طراحی و ساخت نداردو باتوجه به نیاز شما انواع دستگاه های فرز و تراش سنگ  طراحی و تولید می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی و نحوه خرید دستگاه cnc لطفا با شماره تماس های موجود درسایت در ارتباط باشید.

دستگاه cnc سنگ

خدمات cnc سنگ

کارن سی ان سی فقط سازنده ی انواع دستگاه cnc میباشد و ما خدمات نداریم.

قیمت دستگاه cnc سنگ مجسمه سازی سه بعدی

قیمت این دستگاه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسته به نوع دستگاه سفارشی شما قیمت ها متفاوت میباشند . برای اطلاع دقیق از لیست قیمت ها تماس بگیرید.

دستگاه cnc سنگ دست دوم

بنا بر درخواست های فراوان از ما ، تصمیم گرفته ایم برای کمک به مشتریان و خرید مطمعن در زمینه ی دستگاه های سی ان سی دست دوم نیز فعالیت نماییم برای اطلاع دقیق از این موضوع ( کلیک کنید ) .

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

 

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
کارن سی ان سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *