کارن سی ان سی | Karen CNC

دستگاه سی ان سی سه محور با محور چهارم روتاری

دستگاه سی ان سی سه محور

دستگاه سی ان سی سه محور اتوماتیک مجهز به گونیای پنوماتیک، سیستم کنترل از راه دور ، شاسی طرح فلکسی آلمان، میز کار از جنس آلومینیوم، صفحات محور y,z از جنس آلومینیوم، پایه های هد از چدن یکپارچه ریخته گری شده، تابلوی کامپیوتر ایستاده مجزا و سنسور مشخص کننده ارتفاع سطح کار (z-sensor) می باشد.

یکی از خدمات شرکت دانش بنیان کارن سی ان سی اضافه کردن محور چهارم فرز سی ان سی ( cnc ) به دستگاه سی ان سی سه محوره میباشد، استفاده از محور دورانی به دستگاه سی ان سی به عنوان یک آپشن دارای مزیت های گوناگونی میباشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به این مسئله بپردازیم.

در دستگاه های cnc جواهر سازی و مدل سازی وجود یک محور چهارم روتاری الزامیست زیرا بیشتر طرح های مدل نظر را نمیتوان یا سه محور پیاده سازی کرد و دارای محدودیت هایی میباشد.

با اصافه کرد محور چهارم به دستگاه ، قابلیت دستگاه تراش نیز به دستگاه سی ان سی افزوده میشود.

لازم به ذکر است که فرآیند کاری دستگاه تراش با سی ان سی روتاری متفاوت است ، در دستگاه تراش محور دورانی با سرعت بالا میچرخد و یک تیغه ثابت عملیات تراش را انجام میدهد ، و در دستگاه سی ان سی محور دورانی با سرعتی کم به چرخش در می آید و اسپیندل با حرکت ابزار خود عملیات مد نظر را انجام میدهد.

 

اضافه نمودن محور دورانی روتاری موجب افزایش کارایی دستگاه ، کاهش زوایای منفی کار، اضافه نمودن قابلیت ماشین کاری قطعات پیچیده و مدور با دقت بسیار زیاد ، میگردد.

نیاز نیست که دستگاه سه محور خود را فروخته و 4 محور بخرید ، ما میتوانیم دستگاه سی ان سی شمارا ارتقا دهیم.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای درخواست اورهال و تبدیل دستگاه سی ان سی سه محور خود به چهار محوره و یا خرید دستگاه سی ان سی 4 محور تماس بگیرید.

 

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
کارن سی ان سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *