کارن سی ان سی | Karen CNC

قیمت دستگاه سی ان سی سنگ

سی ان سی سنگ

قیمت دستگاه سی ان سی سنگ

سی ان سی شش محور سنگ

دستگاه سی ان سی سنگ  شش محور کاملا احتیاج شما در طراحی های خلاقانه و اجرای انواع اشکال متنوع مانند انواع سر ستون ،آب نما ،پیکر تراشی های ظریف کاری، کتیبه و غیره  را با دقت بسیار رفع می کند.این CNC سنگ  به علت  تحمل وزن بسیار زیاد امکان حجاری سنگ های سخت را دارد.

یاری گرفتن  از سنگ تراش های متخصص برای مجسمه سازی رو به پایان است، ماشین الات cnc سنگ نقش مهمی در  ساخت و ساز و دیگر پروژه های صنعتی دارند و منبع مناسبی برای کسب درآمد می باشند. وقتی که صحبت  استفاده از یک دستگاه CNC بیان میشود، توانایی نرم افزار آن در کنترل دستگاه و استفاده بهینه دستگاه برای به دست آوردن نتایج مثبت در اولویت است.

بررسی نوع دستگاه cnc سنگ بر مبنای نیاز سوله

برای بررسی در مورد دستگاه سی ان سی مطالب زیادی در سایت کارن سی ان سی بیان شده است  و کاربران به عنوان یک خریدار باید توانایی بررسی قسمتهای گوناگون دستگاه را داشته باشند. قابل ذکر است که از شما به عنوان یک فرد مبتدی  خواسته نمیشود که دستگاه را به طور کامل بشناسیدشناسایی کنید، از اصول اولیه در کار با دستگاه و موارد مشابه آگاه باشید کافی است.

به فکر خرید دستگاه cnc سنگ می باشید، ما در مطالب گدشته سایت کارن سی ان سی در مورد جزئیات آن ها اطلاعات زیادی که در  انتخاب و بررسی دستگاه مناسب به شما کمک کند بیان کرده ایم..

سی ان سی سنگ

مشخصات دستگاه سی ان سنگ

برق دستگاه3 فازتک فاز
ابعاد کارگیر300*200 ، 180*130150*200 ، 130*90
محور ها3 محوربال اسکرو
اسپیندلطرح ایتالیا 18000 دور 24000 دور
موتور های حرکتیسرو موتور دلتا
توان دستگاه6 اسب10 اسب
مجهزمکانیزم مایع خنک کاری روغن کاری
میزمشبک شیار دار
اینورتردلتا
استراکچرمستحکم از قوطی صنعتی
ریل و واگنجنس مرغوب تایوان
نیازمندی هافشار باد و مایع اب صابون

 قیمت دستگاه سی ان سی سنگ

 برنامه نویسی دستگاه سی ان سی سنگ

ابتدایی ترین نکته ای که شما قبل از خرید دستگاه cnc سنگ باید برای آن برنامه ریزی کرده باشید و اگر لازم باشد  در دوره های مربوط به آن شرکت کنید. برنامه نویسی دستگاه CNC همانند برنامه نویسی کامپیوتری بوده و شما باید از کدهای مختلف برای هدایت دستگاه استفاده نمایید. زبان برنامه نویسی بکارگرفته شده در این دستگاه ها G-Code می باشد،  به صورت بلوک های برنامه نویسی در کنار یکدیگر قرار گرفته تا دستگاه آنها را به ترتیب اجرا نماید.

از  دستگاه cnc سنگ انتظار چه کاری را دارید و قرار است به چه ترتیبی برای شما کار را انجام دهد.بطور یقین  طرح اولیه را از قبل آماده نموده اید و باید آن را به کدهای برنامه نویسی مبدل کنید.

بررسی  ابعاد دستگاه و حوزه فعالیت سوله یا کارگاه

معیار اصلی در قیمت دستگاه cnc سنگ و دستگاه های دیگر، ابعاد دستگاه می باشد که به طور مستقیم روی قیمت دستگاه سی ان سی و انتخاب دستگاه تاثیر گذار می باشد. سایز دستگاه از این جهت مهم می باشد که قسمت های گوناگون مثل دامنه حرکتی محورها، سرعت گردش اسپین در و در نتیجه توانایی الکتروموتور را تحت تاثیر قرار می دهد و به عبارتی هویت دستگاه را هم تغییر می دهد.

با نکات بیان شده  اگر شما به فکر کسب درآم و راه اندازی مجموعه  از دستگاه cnc سنگ هستید باید این نکات را با توجه به ظرفیت و حوزه فعالیت کارگاه خود در نظر داشته باشید. ممکن است شما در یک کارگاه سنگ تراشی های کوچک قادر باشید با یک دستگاه CNC  رومیزی مشکل خود را رفع نماید، اما اگر حوزه فعالیت بیشتری داشته باشید

یا قصد داشته باشد برای سنگهای با ابعاد بزرگتر و با تنوع جنس بیشتر بکار بگیرد، به طور یقین  ابعاد دستگاه برای شما یک فاکتور مهم می باشد و در محاسبات خود باید آنها را در نظر بگیرید.

زمینه فعالیت و دستگاه سی ان سی سنگ

کارکرد دستگاه CNC چیزی نیست که ما قصد داشته باشیم از آن ایراد بگیریم یا بین کنیم که این دستگاه قادر نیست پاسخگوی کار ما باشد. در حقیقت هر مشکل و ایرادی  که وجود داشته باشد  مربوط به توانایی و تشخیص ما در انتخاب دستگاه cnc سنگ می باشد اگر ما به عنوان خریدار قادر باشیم بین احتیاج خود و توانایی بالقوه دستگاه هماهنگی لازم را ایجاد کنیم، بطور یقین میزان بازدهی بیشتری از دستگاه داریم.

شاید شما علاقه داشته باشید که به عنوان یک مجسمه ساز کار کنید و به سراغ یک دستگاه گران قیمت مثل یک دستگاه سی ان سی پنج محور بروید. به نظرتون منطقه جغرافیایی شما برای این سطح فعالیت مناسب بوده؟ برای فروش محصولات خود خریدار در منطقه دارید؟  هزینه کردن چنین مبلغی برای خرید دستگاه توجیح اقتصادیدارد ؟ نوع دستگاه انتخابی با هدف‌گذاری هماهنگی دارد؟  ممکن است که با یک دستگاه ارزان قیمت  کار خود را انجام دهید، توصیه ما این است که سراغ دستگاه های گران قیمت نروید.

قیمت دستگاه سی ان سی
قیمت دستگاه سی ان سی سنگ
قیمت دستگاه سی ان سی سنگ در تهران
فروش سی ان سی سنگ
خرید سی ان سی سنگ
خرید cnc سنگ
فروش cnc سنگ
فروش ویژه سی ان سی
فروش ویژه cnc
سی ان سی سنگ

دستگاه های سی ان سی باتوجه به دقت و کیفیت خود در تولید محصول نهایی توانسته اند در صنایع مختلف از جایگاه ویژه ای برخوردار شوند.یکی از این صنایع , صنایع سنگ میباشد که در این مطلب قصد داریم به معرفی سی ان سی سنگ یکی از محصولات شرکت کارن سی ان سی بپردازیم.

دستگاه سی ان سی سنگ

دستگاه cnc سنگ برای کار و پردازش روز سنگ ساخته شده است که با توجه به برنامه گیری از کامپیوتر، این کار را با دقت و کیفیت بالایی انجام میدهد.

سنگ متریالی میباشد که در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی ، تبلیغات وغیره کاربرد های فراوانی دارد.

دستگاه های تراش سی ان سی از رایج ترین نوع دستگاه سی ان سی سنگ میباشند که این دستگاه ها در دو تیپ مدل زیر ساخته میشوند.

  • هد متحرک

در این مدل هد یا همان قسمت بالایی دستگاه ها متحرک میباشد،و میتواند در طول محور x جا به جا شود.

  • میز متحرک

در این تیپ دستگاه ها قسمت هد دستگاه ثابت بوده و میز کار دستگاه در طول محور x به حرکت در می آید.

از هر دو مدل این دستگاه برای تولید محصولات ساختمانی،مجسمه سازی و تراش سنگ برای کار های تبلیغاتی استفاده میشود.

طراحی وساخت انواع دستگاه سی ان سی

فیلم دستگاه سی ان سی

دستگاه cnc سنگ

شرکت دانش بنیان کارن سی ان سی سازنده ی انواع دستگاه سی ان سی میباشد که هیچ گونه محدودیتی در ساخت ندارد و باتوجه به نیاز مشتریان میتواند هر نوع دستگاهی را طراحی و پیاده سازی کند.

قیمت دستگاه cnc سنگ| دستگاه سی ان سی فلزات

قابلیت دستگاه سی ان سی

  • حکاکی برجسته
  • حکاکی متن و تصویر
  • برش سنگ های تزئینی و ساختمانی
  • مجسمه و مدل سازی
  • تراش انواع سنگ مرمر ، تراورتن ، عقیق ، لاجورد
  • با دریافت فایل Gcode استاندارد انواع سنگ را به شکل فایل طراحی شده در می آورد.

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
کارن سی ان سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *