کارن سی ان سی | Karen CNC

cnc فلزات (cnc فلزات نرم، مس، برنج)

cnc فلزات آلومینیوم یکی از دستگاه‌های قدرتمند است که تنوع بالایی به تولیدات کارگاه شما می بخشد و می تواند یک دستگاه مستقل برای کسب درآمد باشد. آلومینیوم به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می‌شود که قدرت ماشینکاری آن بسیار خوب است و می تواند یک انتخاب ایده آل در صنایع تولیدی باشد. خواص حرارتی و مکانیکی آلومینیوم باعث شده که کار با دستگاه سی ان سی روی آن ما را به اهداف مختلفی برساند.
البته در اینجا منظور ما از دستگاه cnc فلزات دستگاه‌هایی است که امکان کار روی آلیاژهای سایر فلزات مانند منیزیم و تیتانیوم را هم به ما می‌دهد.

 

سی ان سی آلومینیوم تراش یکی از ماشین آلات قدرتمند است که تنوع بالایی به تولیدات کارگاه شما می بخشد و می تواند یک دستگاه مستقل برای کسب درآمد باشد. آلومینیوم به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می‌شود که قدرت ماشینکاری آن بسیار عالی است و می تواند یک انتخاب بی نظیر در صنایع تولیدی باشد. خواص حرارتی و مکانیکی آلومینیوم باعث شده که کار با دستگاه cnc فلزات روی آن، کارن سی ان سی را به اهداف مختلفی برساند.

البته در این مقاله منظور ما از دستگاه سی ان سی تراش آلومینیوم دستگاه‌ هایی است که امکان کار روی سایر مواد مانند فلزات نرم، مس، برنج، چوب و پلاستیک را هم به ما می‌دهد.

زمانی که بخواهید از دستگاه سی ان سی فلزات برای برش دادن مواد مختلف استفاده کنید باید آنها را در دو گروه فلزات آهنی و فلزات غیر آهنی قرار دهید. از آنجایی که مشخصات فنی و استحکام هرکدام از این فلزات با یکدیگر متفاوت است، مسلما شرایط کار دستگاه و همچنین بخش‌هایی مانند ابزار برشی در آنها باید تغییر کند تا ما بتوانیم از دستگاه cnc به شکل استاندارد و مناسب استفاده کنیم.

دستگاه cnc فلزات در مبحث آلومینیوم ریخته گری :

 

آلومینیوم ریخته گری که در اغلب موارد با آلومینیوم سری ۳۰۰ شناخته می‌شود برای منیفولد ورودی سیستم های مختلف، سرسیلندر و محفظه انتقال و همچنین بدنه بلوک موتور و بازوهای تعلیق در ماشین آلات مختلف استفاده می شود. نمونه های مختلفی از آلومینیوم ریخته گری وجود دارد که شما می توانید از طریق تراش و ماشینکاری آنها به کسب درآمد بپردازید. به خاطر داشته باشید که آلومینیوم ریخته گری بسیار قوی است و با قیمت پایین تری نسبت به آلومینیوم چقرمه به فروش میرسد.

ماشینکاری با دستگاه cnc فلزات آلومینیوم  :

 

آلومینیوم یک نوع فلز نرم، سبک، رسانا، منعطف و البته بادوام است. همانطور که میدانید شکل ظاهری این فلز به رنگ نقره‌ ای یا خاکستری است و سطح آن زبر است. نبود خواص مغناطیسی و همچنین غیرقابل اشتعال بودن از دیگر ویژگی های این فلز محسوب می‌شود که در ۶۴۰ درجه ذوب می شود و چگالی آن ۲.۶۸ است. با توجه به این که آلومینیوم یک ماده پر کاربرد در صنایع مختلف مانند هوافضا، صنایع پزشکی و صنایع نظامی است، دستگاه سی ان سی آلومینیوم تراش بهترین انتخاب برای کار روی این فلز محسوب می شود.

 

کار با دستگاه cnc فلزات روی برنج :

 

برنج به دلیل ظاهر شبیه به طلای خود برای مواردی مانند قفل، چرخ دنده، یاتاقان، مهمات، برای لوله کشی و برقی و برای آلات موسیقی کاربرد دارد. همچنین این آلیاژ برای مواردی که نیاز به دستیابی به اشکال پیچیده باشد یا از جرقه در محیط جلوگیری شود بسیار مفید است. به همین دلیل می توان از آن به عنوان یک محفظه برای بنزین استفاده کرد.

 

مزایای کار روی برنج :

 

  • به راحتی بازیافت می شود
  • به راحتی ماشین کاری می شود
  • رسانای خوبی برای گرما و برق محسوب می شود
  • برای کاربردهای تزیینی گزینه مناسبی است
  • انعطاف پذیری بالاتری نسبت به برنز دارد

این دستگاه چگونه به کسب درآمد کمک می کند؟

 

شما با داشتن این دستگاه میتوانید بسیاری از سفارشات مختلف را که تا به امروز به دلیل نداشتن دستگاه نمی توانستید انجام دهید را به مرحله انجام برسانید. همچنین بسیاری از ایده های ناب و خاص با این دستگاه قابلیت انجام دارند.

جمع بندی نهایی :

قطعاً کار روی cnc فلزات یکی از بهترین گزینه های ممکن برای کسب درآمد از دستگاه cnc می باشد و به اشکال مختلف می‌توان این موضوع را بررسی کرد. شاید در سطح شهر بارها و بارها به کارگاه های تراشکاری سر زده باشید که از دستگاه cnc فلزات به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده می کنند. اما این فقط بخشی از توانایی های دستگاه های cnc به صورت تراشکاری و فرزکاری است و شما به عنوان اپراتور می توانید شیوه های مختلف را امتحان کنید.

اگر یک تکنسین بداند که دستگاه cnc فلزات برای کار بر روی کدام آلیاژها مناسب‌ تر است و در هر شرایط از کدام ابزار برشی و کدام دوره موتور یا سرعت اسپیندل استفاده کند، مطمئناً فضا برای کسب درآمد از این دستگاه بسیار بزرگتر خواهد بود. با توجه به این ظرفیت می‌توان از دستگاه برای کار روی قطعات تزیینی معمولی با استفاده از آلیاژهای برنج استفاده کرد یا صرفاً آنرا در حوزه کار بر روی فلزات آهنی و تراش قطعات خودرو به کار برد.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5

1 در مورد “cnc فلزات (cnc فلزات نرم، مس، برنج)”

  1. بازتاب: سی ان سی سنگ | دستگاه CNC سنگ - کارن سی ان سی | Karen CNC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *